Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Review Vivo Nex S Semua Skrin dengan Kamera Selfie "POP Timbul"


Review Vivo Nex S Semua Skrin dengan Kamera Selfie "POP Timbul"  | OPPO Find X dengan mekanisme kamera geseran revolusionernya akan tiba di Malaysia minggu depan dan vivo tidak akan duduk diam di luar. vivo Malaysia baru sahaja mengumumkan bahawa mereka akan membawa telefon pintar NEX terbaru mereka ke pasaran kami dan telah berada di pasaran Malaysia sekarang.





Pembuat telefon pintar berpusatkan diri telah mengesahkan bahawa vivo NEX akan dilancarkan di Malaysia pada Q3 2018. Tiada tarikh yang tepat disediakan dan ini adalah masa yang luas antara sekarang hingga akhir September 2018.



Untuk menyegarkan ingatan anda, vivo NEX mempunyai 6.59 "paparan AMOLED yang menawarkan skrin 91.24% kepada nisbah badan dengan resolusi skrin 2316 × 1080. Di bawah hud, ia berjalan di atas pemproses Snapdragon 845 dan di bahagian belakang, ia dilengkapi dengan kombo dual-kamera f / 1.8 + 5MP f / 2.4 combo yang mempunyai penstabilan imej optikal 4-paksi.

Untuk selfies, kamera depan 8MP f / 2.0 disembunyikan dengan mekanisme munculan yang boleh diaktifkan dalam masa 1 saat sahaja. Menurut vivo, mereka telah menguji perkakasan pop-up ini secara meluas dan dapat bertahan lebih dari 50,000 pop-up tanpa kegagalan.

Daripada alat dengar tradisional, NEX memancarkan bunyi melalui paparan yang sama dengan penceramah piezoelektrik Xiaomi Mi MIX yang asal. Menggerakkan peranti ini ialah bateri 4,000mAh yang dikenakan melalui USB-C.

Di China, NEX vivo yang tinggi dengan 8GB RAM dan penyimpanan 128GB akan mencapai 4,498 CNY (kira-kira RM2,739) manakala 8GB RAM dan 256GB versi penyimpanan berharga 4,998 CNY (kira-kira RM3,044). Sebagai perbandingan, OPPO Find X dengan RAM 8GB dan penyimpanan 256GB akan mencapai 4,999 CNY iaitu kira-kira RM3,045.



Jika anda mencari peranti skrin penuh yang sama, yang akan anda pilih? The vivo NEX atau OPPO Find X? Beri tahu kami dalam ulasan di bawah.

Terima kasih baca artikel Review Vivo Nex S Semua Skrin dengan Kamera Selfie "POP Timbul" . jangan lupa follow dan subcribe semoga anda tidak terlepas dengan artikel baru.

semak


Catat Ulasan

0 Ulasan