Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Alternatif Terbaik Untuk Apple, Pengecas Tanpa Wayar AirPower

Alternatif Terbaik Untuk Apple, Pengecas Tanpa Wayar AirPower  | Sudah hampir setahun penuh sejak Apple pertama kali melancarkan alas pengecas tanpa wayar AirPower - pad putih yang padat yang boleh secara serentak mengenakan AirPods, Apple Watch Series 3, dan iPhone - tetapi kami masih tidak mempunyai tarikh keluaran. Jangkaan awal dengan cepat berubah menjadi kekecewaan, terutama di kalangan pemilik AirPod, yang dengan sabar menunggu penerbitan Airpod tanpa wayar yang mengecas kes Apple mengusik dengan pengumuman AirPower awal.




Menurut satu laporan dari Bloomberg, litar rumit dan cabaran untuk mengelakkan kepanasan terlalu panas adalah untuk menyalahkan penangguhan. Walau bagaimanapun, terdapat peluang yang kuat bahawa Apple akan menggunakan acara besar esok untuk akhirnya mengumumkan tarikh pelancaran rasmi bagi produk itu, bersama barisan iPhone terbaru, Watch, dan (mungkin) AirPods.

Namun, jika anda sedang sakit menunggu - atau tidak merasakan keperluan untuk memiliki pengecas yang menguasai tiga peranti sekaligus - terdapat beberapa alternatif yang menarik. Walaupun ini tidak akan menyelesaikan kekurangan caj AirPod tanpa wayar tanpa wayar (jika itu kebimbangan utama anda, cuba membaiki Kickstarter ini), ia akan membantu anda menggerakkan peranti anda tanpa wayar kusut di seluruh meja anda.

Alternatif Terbaik Untuk Pengecas Tanpa Wayar AirPower Apple

Pengecasan Qi-serasi Native Union adalah anggun, tetapi ia tidak mempunyai fungsi serba guna yang sama Apple AirPower menjanjikan: Saiznya bermaksud anda hanya boleh mengenakan satu peranti pada satu masa. Walau bagaimanapun, perlindungan terbina daripada pemanasan yang terlalu panas dan cepat (sehingga 10 W) menjadikannya alternatif yang kuat untuk pilihan lain di pasaran. Bunga silikon emas mawar menambah warna cantik dan memastikan telefon anda tidak akan tergelincir pada pertengahan bayaran.




Native Union DROP WIRELESS CHARGER, $ 59.99, tersedia di Native Union.

Catat Ulasan

0 Ulasan