Berita Terkini Menarik Dan Bermanfaat

Amelia Watson dari Hololive English untuk Menghentikan Aktiviti Penstriman

 Amelia Watson, salah seorang daripada VTuber asal Hololive English, akan menghentikan semua aktiviti di salurannya, menurut pengumuman daripada agensi VTuber. Pengumuman itu menyatakan bahawa Watson akan kekal sebagai ahli gabungan pada masa hadapan, dan adalah penting untuk ambil perhatian bahawa dia tidak akan menamatkan pengajian.

Hololive English's Amelia Watson


Dalam pengumuman itu, Hololive English menyatakan bahawa Amelia Watson akan menghentikan semua aktiviti biasa, termasuk siaran langsung di platform seperti YouTube, aktiviti media sosial, penyertaan dalam acara langsung, dan keluaran tetap produk baharu. Agensi itu akan terus menerima surat peminat sehingga 29 November, dan kandungan ahlinya sahaja akan tersedia sehingga 31 Oktober.

Sejak penampilan sulungnya sebagai ahli generasi pengasas Hololive English, hololive English -Myth-, dia secara aktif menyediakan kandungan unik kepada peminatnya dan mengambil bahagian dalam semua jenis aktiviti melangkaui siaran yang menyumbang dengan ketara kepada penyebaran budaya VTuber ke luar negara. Walaupun aktiviti salurannya akan ditamatkan, Watson Amelia akan terus menjadi ahli gabungan produksi Hololive pada masa hadapan.
Amelia akan membuat aliran terakhirnya pada 30 September. Dalam video pendek menjelaskan peletakan jawatannya baru-baru ini, dia berterima kasih kepada peminat atas sokongan serta agensi kerana bersabar dengan permintaannya. Selain itu, dia tidak menyatakan sebarang sebab tertentu untuk pengumuman itu, dan meminta peminat untuk tidak menyebarkan sebarang khabar angin mengenai kemas kini ini. Hololive akan mengumumkan sebarang kemas kini mengenai penyertaannya dalam acara akan datang melalui saluran rasmi mereka.

Amelia Watson memulakan kerjaya sebagai sebahagian daripada generasi pertama hololive English "-Myth-" bersama Ninomae Ina'nis, Takanashi Kiara, Mori Calliope, dan Gawr Gura. Sehingga berita ini ditulis, dia mempunyai lebih 1.7 juta pelanggan di YouTube dan lebih 1.3 juta pengikut di X (Twitter). Berita ini menyusuli tamat pengajian Minato Aqua baru-baru ini pada 28 Ogos dan penamatan kontrak Yozora Mel pada Januari tahun ini.


Source: Hololive English Website

Catat Ulasan

0 Ulasan