Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Jom Semak - Sistem Semakan Online PDRM < Polis DiRaja Malaysia >

Jom Semak - Sistem Semakan Online PDRM < Polis DiRaja Malaysia > | Kita sedia maklum bahawa pihak Polis Diraja Malaysia atau dikenali sebagai PDRM telah mereka dan menyediakan satu aplikasi mudah untuk anda membuat semakan terkini atau lama dengan sistem di beri nama Sistem Semakan Online atau SSO. Sistem ini dapat membantu para pengguna untuk menyemak status dengan lebih tepat dan cepat serta tidak membuat masa.

Lazada sale klik disini LAZADA SALE


Sistem Semakan Online PDRM
Sistem Semakan Online PDRM


Sistem Semakan online (SSO)

Sistem Semakan Online (SSO) telah dibina untuk memudahkan pengguna menyemak status perkhidmatan efektif dan efisen. Melalui aplikasi Sistem Semakan Online(SSO) ini, pengguna boleh menyemak Status Keputusan Repot Polis, Status Saman Trafik, Status Pengambilan Jawatan Kosong PDRM dan Status Permohonan Lesan Am pada bila - bila masa sahaja. Senangkan?? tidak perlu lagi anda pergi ke setiap balai polis yang berdekatan untuk beratur panjang dan membuang masa sahaja. 

Untuk permulaan anda perlu Klik SISTEM SEMAKAN ONLINE (SSO) PDRM dan isikan data anda yang perlu.

Bila sudah masuk dalam sistem berkenaan, pengguna hanya perlu klik pada Pendaftaran Baru untuk akses ke Sistem Semakan Online (SSO) dan seterusnya memasukkan ID Pengguna dan Kata Laluan yang didaftarkan. Cukup-cukup mudah dan senang.

Sedikit pengetahuan, Aplikasi ini ditubuhkan berdasarkan maklum balas penduduk awam yang sering berhadapan dengan kesulitan berhubung dengan pegawai penyiasat, sistem manual yang mengambil masa, bermain dengan masa dan kemusyikilan berhubung prosedur untuk maklum balas laporan polis. Oleh itu pihak PDRM telah menyediakan satu aplikasi Sistem Semakan Online secara terus atas talian dengan mudah dan selamat.

Adakah anda berasa artikel Sistem Semakan Online PDRM ini membantu anda dalam menguruskan hal berkaitan dengan Polis Diraja Malaysia? Jika Ya silakan tinggalkan komen atau klik button share dan kongsikan kepada umun. Semoga artikel ini dapat membantu anda dan memudahkan kerja anda.

Selamat Maju Jaya dan selamat menyelesaiakan hutang anda jika ada.

SISTEM SEMAKAN ONLINE (SSO) PDRM - SEMAK LAPORAN POLIS SECARA ATAS TALIAN

Catat Ulasan

0 Ulasan