Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

OnePlus mengetepikan bezels OnePlus 6T dalam video promosi

OnePlus mengetepikan bezels OnePlus 6T dalam video promosi | Video promosi OnePlus 6T di YouTube telah menerima flak untuk pengguna yang mengelirukan pada mod paparannya, termasuk bezel dan dagu. OnePlus telah ditangkap mempamerkan paparan palsu sebagai sebahagian daripada video promosi OneTlus 6T. Video ini, yang dimuat naik di saluran YouTube syarikat, mempunyai sedikit coretan mod skrin penuh yang sepatutnya, yang juga menunjukkan bezel atas yang tidak realistik, dan membuat cip telefon hilang sepenuhnya.

OnePlus mengetepikan bezels OnePlus 6T


Video itu, yang dikongsi oleh OnePlus pada 27 November, nampak baik-baik saja sehingga satu hidangan keluar 43 saat ke dalam rakaman. Sehingga itu, video OnePlus 6T menunjukkan telefon beroperasi di samping ciri-ciri uniknya, seperti Dash Charging, mod Skrin Unlock, serta mod kamera Nightscape untuk kamera cahaya rendah. Kemudian, beberapa skrin meraih pengguna yang bermain di perdana OnePlus menunjukkan versi segmen premium yang diedit dalam peranti segmen premium.

Walaupun OnePlus 6T mempunyai nisbah badan sehingga lebih 90 peratus, klip video menunjukkan peranti dengan dagu yang tidak hadir, serta mengurangkan bezel di sekitar takat air. Ini, tentu saja, bukan pandangan semula jadi telefon, kerana banyak pengguna juga menyuarakan pendapat di bawah.

Strategi, tentu saja, adalah untuk mengenal pasti dengan telefon lain yang mempunyai paparan skrin penuh, yang termasuk Honor Magic 2 dan Mi Mix 3 dari China, belum lagi Samsung Galaxy A8s dan iPhone XS Max.


Ini sememangnya bukan satu-satunya contoh perbezaan jelas antara produk fizikal dan pandangannya daripada kandungan promosi. Pembuat telefon pintar Cina Lenovo juga melakukan perkara yang sama dengan Lenovo Z5, dengan perbezaan yang jelas antara promosi produk pra-pelancaran, dan telefon sebenar. Ia mendakwa bahawa Lenovo Z5 akan menjadi telefon pintar skrin utama, yang keduanya tidak hadir dari produk akhir.

sumber 

Catat Ulasan

0 Ulasan