Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Adakah permainan GTA V boleh didapati secara percuma di Epic Games Store pada hari Ahad ini?

Adakah permainan GTA V boleh didapati secara percuma di Epic Games Store pada hari Ahad ini?



Jakarta, CNBC Indonesia - Pemain bersiap-siap sebagai khabar angin mengenai kedai Epic Games yang melancarkan Grand Theft Auto (GTA) 5 hujung minggu ini.

Melancarkan The Next Web pada hari Khamis (14/4/2020), laman Gamepressure membocorkan khabar angin tersebut dengan menyebut sumber yang dipercayai. GTA V akan diedarkan dari 14 hingga 21 Mei 2020.

Epic Games Store akan berkongsi GTA V Premium Edition, yang merangkumi akses ke permainan itu sendiri, Grand Theft Auto Online dan banyak kandungan tambahan.

Walaupun dirilis pada tahun 2013, GTA V masih mempunyai banyak peminat. Dari Februari 2019 hingga kini, penjualan telah mencapai 10 juta. Sebenarnya, permainan ini masih sangat popular di Twitch dengan masa bermain hampir 78 jam.

Suspek Gamepressure Rockstar, pencipta GTA, melancarkan permainan popular itu, kerana syarikat itu berusaha meningkatkan jumlah pemain dan jumlah transaksi dalam pembelian barang dalam permainan atau dikenali sebagai freemium.

Sebelum ini, Epic Games juga pernah memainkan Perang Dunia II hingga 2 April 2020. Perang Dunia II adalah permainan dalam talian yang diadaptasi dari filem dengan nama yang sama pada tahun 2013. Permainan ini menceritakan tentang kebangkitan zombie untuk menakluki dunia. .

Catat Ulasan

0 Ulasan