Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

#TECH: Huawei Malaysia Menawarkan Telefon Y6p yang Berpatutan

#TECH: Huawei Malaysia Menawarkan Telefon Y6p yang Berpatutan | HUAWEI Malaysia telah mengumumkan bahawa telefon bimbit Huawei Y6p peringkat baru dengan resolusi 6.3 inci (1600x720) akan tersedia di Malaysia pada harga RM559.

Lazada sale klik disini LAZADA SALE



Telefon ini mempunyai bateri 5000 mAh yang besar untuk penggunaan harian yang lebih lama, terutamanya semasa perayaan Hari Raya ini.

Di bahagian kamera, Huawei Y6p memiliki kamera belakang 13MP, yang termasuk kamera sudut lebar untuk membantu merangkumi seluruh keluarga semasa penggambaran foto keluarga. Sementara itu, kamera depan menempatkan kamera 8MP.

Bagi mereka yang sering membuat panggilan video dan memasuki TikTok, ini akan membolehkan pergerakan dan tindakan mereka dapat ditangkap dengan jelas.

Telefon ini dilengkapi dengan ruang simpanan 64GB dengan tambahan penyimpanan awan percuma 15GB selama 12 bulan.

Walaupun merupakan telefon bimbit peringkat awal, Huawei Y6p mempunyai daya pemprosesan yang tinggi. Ia dilengkapi dengan chipset MTK 6765 dan 4GB RAM, yang membolehkan telefon mengendalikan beberapa permainan mudah alih di pasaran.

Telefon ini akan tersedia mulai 16 Mei dan hadir dalam warnanya: Emerald Green, Ghost Purple, dan Midnight Black. Pada masa yang sama, Huawei juga mengumumkan ketersediaan telefon Y5p pada harga RM359.

Catat Ulasan

1 Ulasan