Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Huawei P 40 ? P40 Pro Kameranya Memenatkan Saya, Terlalu banyak Function yang Mengujakan.

Huawei P 40 ? P40 Pro Kameranya Memenatkan Saya, Terlalu banyak Function yang Mengujakan. | Sudah hampir dua bulan sejak flagship P40 Pro Huawei dilancarkan di Singapura, tetapi masih mempunyai salah satu kamera terbaik untuk telefon pintar.

Dengan harga S $ 1,448, P40 Pro 6,58 inci lebih murah daripada iPhone 11 siri Apple, tetapi ia juga hadir tanpa aplikasi Google. Sebaliknya, pengguna mempunyai akses ke Galeri Aplikasi Huawei, yang tidak mengandungi aplikasi yang dimiliki oleh Google atau Facebook. `
Namun, ini bukanlah akhir dunia bagi penagih media sosial. Anda masih boleh memuat turun Facebook dan Instagram melalui laman web pihak ketiga, tetapi dengan risiko anda sendiri.

Juga, apa yang sangat diminati seseorang hari ini adalah seberapa baik foto yang dapat diambil oleh telefon pintar mereka, bukan?

Dalam hal ini, Huawei P40 Pro, dengan sistem lensa Leica empat kali ganda belakang dan kamera selfie dan kedalaman di bahagian depan, mempunyai banyak kesan. Ini memiliki pelbagai ciri pintar baru yang memberi pengguna lebih banyak kawalan terhadap gambar mereka, termasuk fitur yang memungkinkan Anda mengeluarkan orang dari foto.

Inilah ciri-ciri pintar yang sangat saya teruja untuk mencuba P40 Pro, dan bagaimana prestasi mereka dalam kehidupan sebenar. Huawei P40 dan P40 Pro Memang mengujakan, Jika anda ada budget lebih belilah Huawei P40 Pro kerana prestasinya sangat-sangat memuaskan dan kamera yang begitu padu. Anda kata lagi 3 sehingga 5 tahun peranti ini masih boleh dipakai dan releven. Pastinya Huawei.

Catat Ulasan

0 Ulasan