Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Kebocoran POCO F1 dalam video dengan panel belakang plastik, SD 845 SoC

Kebocoran POCO F1 dalam video dengan panel belakang plastik, SD 845 SoC | Peranti ini akan menampilkan cip Snapdragon 845, sistem penyejukan cecair dan panel belakang plastik.
The illustrations on the retail box suggest that the POCO F1 will feature liquid cooling technology for maintaining peak performance while gaming or playing 4K videos. (Screenshot: GSM Dome)
Ilustrasi di kotak runcit menunjukkan bahawa POCO F1 akan menampilkan teknologi penyejukan cecair untuk mengekalkan prestasi puncak semasa permainan atau bermain video 4K. (Screenshot: GSM Dome)
Jenama baru Xiaomi ini ditujukan untuk mendedahkan telefon pintar pertama mereka di India pada 22 Ogos. Syarikat itu telah menggoda prestasi yang sangat pantas untuk peranti pertamanya - POCO F1. Walaupun segala-galanya disimpan di bawah bungkusan, video unboxing dari POCO F1 bocor di YouTube, memberikan semua butiran mengenai peranti itu.
Video yang dimuat naik oleh GSM Dome di YouTube, telah membocorkan varian global peranti tersebut. Video menunjukkan POCOPHONE F1 tidak dibayangi ketika menunjukkan semua kandungan unit runcit - penyesuai, kabel pemindahan data USB-C dan beberapa risalah. Penyampai terus menunjukkan POCOPHONE F1 secara terperinci - paparan yang menyentuh dan panel belakang plastik dengan persediaan kamera dwi. POCOPHONE F1 didapati menjalankan MIUI 9 out-of-the-box. Aplikasi kamera mengandungi banyak ciri AI untuk meningkatkan foto dan menembak selfie potret, dengan penembak belakang sukan keupayaan untuk menembak video 4K.
POCO F1 leak
Ilustrasi di kotak runcit menunjukkan bahawa POCO F1 akan menampilkan teknologi penyejukan cecair untuk mengekalkan prestasi puncak semasa permainan atau bermain video 4K. POCO F1 juga sepatutnya mempunyai bateri 4000mAh besar. Ia memaparkan paparan LCD 5.99 inci dengan kedudukan di atas dan dagu sempit di bahagian bawah. Takuk juga menyembunyikan sistem pengenalan wajah sensor IR. Peranti dalam video dipaparkan mengandungi 6GB RAM dan 128GB storan.
Walaupun nampaknya dipercayai, POCO India tidak membuat sebarang maklumat rasmi, itulah sebabnya kami mencadangkan anda mengambil video ini dengan secubit garam. Walau bagaimanapun, berdasarkan kebocoran, POCO F1 sepatutnya menjadi telefon pintar berorientasikan prestasi yang bertujuan untuk menjadi tajuk tajam grafik hosting. Satu-satunya misteri yang sebenar adalah harga -kah harga POCO itu terhadap Play Honor baru-baru ini yang dilancarkan atau menghalakannya di wilayah OnePlus 6?

Catat Ulasan

0 Ulasan