Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Review Huawei Honor Play

Review Huawei Honor Play | Huawei's Honor Play, telefon permainan yang fokus, akan dijual Selasa di empat negara baru di Asia.

Ini menandakan penampilan pertama Play di luar China sejak ia mula-mula diumumkan semula pada bulan Jun. Telefon berfokus permainan juga mungkin akan diumumkan di IFA Berlin pada akhir bulan.



Dimuatkan dengan ciri yang dipanggil GPU Turbo, tuntutan Play memberikan kecekapan sebanyak 60 peratus semasa menggunakan 30 peratus kuasa kurang pada cip Huawei Kirin 970, dan akan memaparkan ciri haptic 4D "kejutan pintar" yang akan memberikan getaran realistik apabila anda menyalakan api senjata api.

Penghormatan penghormatan mengatakan bahawa Play adalah bertujuan untuk penonton permainan mudah alih - di Malaysia, sebagai contoh, terdapat hampir 5 juta pemain mudah alih, manakala di Filipina, pendapatan dari pasaran permainan mudah alih dijangka mencapai $ 175 juta pada tahun 2021.

Selain daripada ciri-ciri permainan, telefon 16 megapiksel dan kamera belakang 2 megapiksel, dan paparan 6.3-inci yang besar.

Ia akan dijual pertama di India dan Singapura pada 8 Ogos untuk 19,999 Rupee India ($ 290 ditukar) dan S $ 429 ($ 315 ditukar), masing-masing. Diikuti oleh Malaysia pada 10 Ogos untuk RM1,249 ($ 305 ditukar) dan Filipina pada 13 Ogos untuk 15,990 Peso Filipina ($ 300). Telefon akan tersedia secara dalam talian dan di luar talian. Tidak ada perkataan mengenai sama ada telefon itu akan dijual di Amerika Syarikat. Semoga review serba sedikit ini dapat membantu anda dalam mencari telefon pintar pilihan.

Catat Ulasan

0 Ulasan