Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Kids Playground at AEON Jusco Cheras Selantan - Hakim dan Rahman

Kids Playground at AEON Jusco Cheras Selantan - Hakim dan Rahman |  Kali ni blog kamenshar nak kongsikan kegembiraan anak-anak kamenshar bila dapat bermain, bersukan, beriadah. Sudah lumrah kejadian manusia, di usia kanak-kanak inilah masa terbaik mereka adalah bermain, bersuka ria. Kali ni Shar dan Wife bawa anak-anak kami Hakim dan Rahman ke Kids Playground di Aeon Jusco Cheras Selantan. Setahu Shar Aeon di seluruh negara mesti ada sedikan Kids Playground ini.

Kids Playground at AEON Jusco


Dari segi tempat dan kawasan memang terbaiklah, tak caya korang kunjungi sendiri. Anak-anak pasti dan wajib seronok bila berada di sana. Mereka dapat meningkatkan mutu pergaulan, kedewasaan/kemantangan dari segi aspek bertolenrasi, komunikasi dan sebagainya. Dari segi harga amat-amat berpatutan pada hari biasa,kalau hari cuti tu harga tinggi sikitlah.







Sebenarnya banyak lagi foto tapi dah terdelete.

Tak rugi korang bawa anak-anak ke tempat ini. Memang menyeronokkan. Nasihat saya satu jer,lepas bagi diorang main tu balik tolongkan mandi dan sabunkan cuci-cuci. Kebersihan harus dijaga dan kita mestilah atau harus faham tempat public keadaan dan kemungkinannya.

Aeon Jusco memang terbaik.




Apa-apa jom kunjungi Kids Playgorund Aeon Jusco.

Catat Ulasan

0 Ulasan