Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Benelli Leoncino Buat Hallah

Benelli Leoncino Buat Hallah | kali ni aku nak komen sikit pasal benelli leoncino 250 yang aku miliki. Motor design memang win sebab ada indentiti sendiri,  ada gaya sendiri,  boleh modi sikit untuk jadi macam srambler atau cafe racer.  Tak buat apa pun dah cun. 

Tapi setiap yang kita dapat tak semua barang akan kekal lama atau berkualiti,  bergantung pada kualiti barang, operator  pemasangan, penggunaan  rider  dan rezeki.  

Korang boleh lihat gambar di bawah,  hakikatnya aku jarang buka seat motor,  nak kata orang nak curi tak da kesan kena korek,  nak kata kena langgar tak da kesan langgar..  Lihat gambar ni
Korang nampak tak kesan retak?  Aku dah report seminggu nak tunggu info untuk buat appoitment. Temujanji tak tau bila boleh pergi mforce. Warantty  ada lagi. Korang rasa apa patut aku buat? 

Ni bukan rezeki aku jadi macam ni, aku redha cuma nak claim jer.. 

Sekain bebelan aku hari ini. 


Catat Ulasan

0 Ulasan