Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Kini anda dapat menonton rancangan Astro Go Tanpa Internet

Kini anda dapat menonton rancangan Astro Go Tanpa Internet |  Pada musim covid 19 melanda dunia dan Malaysia tidak terkecuali, Astro terus kedepan bagi memastikan pelanggan mereka terus melanggan dan tidak berasa bosan ketika Malaysia mengistiharkan PKPP dan sebagainya. Pelanggan Astro dapat menonton rancangan kegemaran mereka di mana sahaja walaupun tanpa akses internet. Ini dimungkinkan dengan ciri muat turun baru untuk Astro Go yang tersedia untuk peranti Android, iOS dan Huawei.

Kini anda dapat menonton rancangan Astro Go Tanpa Internet

Sekiranya anda menuju ke suatu tempat dengan sambungan internet yang buruk atau tidak, anda boleh memuat turun kandungan tempatan dan antarabangsa yang merupakan sebahagian daripada langganan anda sebelum meninggalkan rumah anda. Ciri muat turun kini dilancarkan secara berperingkat dan Astro mengatakan ia menyokong lebih dari 85% perpustakaan kandungan semasa di Astro Go. Untuk memuat turun kandungan untuk tontonan luar talian, cukup cari kandungan anda dan klik pada butang "Muat turun".  

Pengguna juga akan dapat memilih sama ada kualiti yang lebih tinggi, standard dan lebih rendah untuk semua kandungan luar talian. Astro juga menyatakan bahawa tidak ada batasan jumlah kandungan yang ingin anda muat turun dan anda mungkin juga memilih untuk memuat turun rancangan yang sama sebanyak yang anda mahukan. Semua kandungan yang tersimpan boleh didapati di tab "Perpustakaan Saya" di aplikasi Astro Go. Untuk filem, kandungan video akan disimpan di peranti anda sehingga 2 hari sementara siri TV akan disimpan selama 7 hari. Setelah tamat tempoh, rancangan yang disimpan akan dihapus secara automatik.

Sekiranya anda pelanggan Astro, anda boleh memuat turun aplikasi Astro Go di Google Play, Apple App Store dan Huawei AppGallery.  

Semoga artikal Kini anda dapat menonton rancangan Astro Go Tanpa Internet memberi anda kepuasan dan mengisi masa lapang anda ketika musim covid ini. Tiadalah anda tidak ada punca untuk melakukan aktiviti apa pun. Gunalah Astro Go bersama family. Sekian.

 

Catat Ulasan

0 Ulasan