Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Apple - Ciri Baru Ikon Mod Dark Untuk iPhone dan iPad anda

Apple - Ciri  Baru Ikon Mod Dark Untuk iPhone dan iPad anda | Tanda dagangan baru yang difailkan oleh Apple menunjukkan logo Muzik Apple yang unik, namun Mode biasa Muzik Apple. Walaupun kami masih tidak tahu tujuan sebenar di sebalik cap dagang ini, Mod Warna Apple Music Dark membuka kemungkinan ikon Mod Gelap yang datang ke peranti Apple pengguna dalam masa terdekat.

Lazada sale klik disini LAZADA SALE



Sudah tentu, ramai di antara anda mungkin mengenali logo ini. Logo Muzik Apple yang sama dengan latar belakang hitam adalah logo semasa untuk perkhidmatan Apple Music for Business. Itulah perkhidmatan yang disediakan oleh Apple dalam hubungan dengan PlayNetwork di mana pemilik perniagaan boleh memanfaatkan untuk membuat senarai main untuk pelanggan untuk menikmati.




Selain itu, Apple juga memfailkan tanda dagangan untuk versi kiasan Apple Music for Business di China dan A.S., yang memberikan kita kemungkinan bahawa syarikat akan menggunakan ikon ini semata-mata untuk perkhidmatan ini.



Walau bagaimanapun, dengan peranti Apple terkini yang mempunyai ciri Mod Tahap mendayakan, itu bukan sahaja kegemaran peminat untuk peminat Apple banyak, tetapi juga membantu untuk meningkatkan hayat bateri iPhone anda, mungkin Apple berfikir tentang menambah perkara baru untuk mod ini dalam kemas kini masa depan.


Catat Ulasan

0 Ulasan