Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Cara Buat Boomerang Effect Terbaru di Instagram

Cara Buat Boomerang Effect Terbaru di Instagram | Prinsip satu minggu, Instagram adalah satu pelaksanaan yang menyeronokkan kesan menyeronokkan Boomerang dalam aplikasi.



Secara tradisinya, Boomerang di platform adalah video kedua yang bermain enam kali, menghasilkan gelung enam saat yang kemudiannya dapat dikongsi dengan rakan-rakan anda dalam cerita Instagram.

Ciri-ciri baru didasarkan pada itu, menawarkan beberapa pilihan yang lebih kreatif. Kini terdapat juga fungsi pemangkasan, jadi anda boleh memilih bahagian video yang anda mahu kongsi tetapi tidak terjebak dengan video seperti yang anda rakamkan.

Ciri-ciri baru termasuk:






Image: Instagram



SlowMo: Ini adalah video video Boomerang pada separuh kelajuan. Dengan ini, dapatkan video yang bermain selama dua saat dalam setiap arah dan bukannya satu.
Duo: ini adalah versi gabungan klip, yang merupakan aspek mendigitalkan.
Eco: adalah ciri yang memberikan video anda penampilan penglihatan berganda dengan menambah kesan kabur gerakan ke bahagian yang bergerak dari video.
Untuk mencuba salah satu daripada ini, mula menangkap Boomerang dalam aplikasi dengan tepat seperti biasa. Kemudian, ketik infiniti mudah yang muncul di bahagian atas skrin.

Imej: Instagram
Di sana kami dapati kesan baru dan perapi. Anda boleh bermain dengan ini sehingga anda menyempurnakan video anda. Sebelum kita dapat menyelesaikannya, anda boleh menyusun video kereta api Cerita seperti biasa.

Anda adalah seseorang yang sering menggunakan Boomerang di Instagram, ia boleh menjadi mudah untuk memberikan video anda sebelum penampilan baru tanpa banyak usaha tambahan.




Catat Ulasan

0 Ulasan