Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Jangan Cepat Jatuh Hati Dengan Lelaki Pesan Isteri Adam Corrie Khas Buat Wanita

Jangan Cepat Jatuh Hati Dengan Lelaki Pesan Isteri Adam Corrie Khas Buat Wanita |  Ramai wanita zaman sekarang lebih lihat kepada harta dan kematangan seorang lelaki, terutama lelaki sudah berumur dan suami orang. Sudah jadi fenomena di Malaysia rampas merampas. Bukan tidak boleh poligami, boleh tapi ada cara dan tertitnya. 
adam corrie lee
Mengulas mengenai isu tersebut, isteri kepada pelakon Adam Corrie Lee ini, terpanggil untuk menasihati wanita agar tidak mudah jatuh hati atau perasan apabila diusik lelaki, lebih-lebih lagi sekiranya seseorang lelaki itu berstatus suami orang.
Kepada lelaki pula, jangan cuba untuk mempermainkan hati wanita kerana lumrahnya mereka memang mudah tersentuh dengan pujian dan tidak dinafikan suka dimanjakan.
Jangan cepat jatuh hati pada lelaki
isteri adam corrie
isteri adam corrie
Respon netizen
adam corrie lee
adam corrie lee
adam corrie lee
adam corrie leeRata-rata netizen bersetuju dengan apa yang dikatakan oleh isteri Adam. Adalah lebih baik untuk mereka yang sudah berkahwin menjaga batas pergaulan agar tidak timbul sebarang fitnah.
Bila berbicara mengenai orang ketiga ini, ia melibatkan banyak perkara terutamanya hati dan perasaan. Tidak dinafikan, jodoh adalah aturan Allah SWT tapi sebagai manusia kita diberikan akal dan fikiran untuk cuba elakkan diri dengan suami orang. Kena jaga nilai diri kita agar tidak mudah didekati.

Catat Ulasan

0 Ulasan