Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Free Live Streaming Liverpool vs Manchester United


Setelah hampir menamatkan league tanpa kalah Liverpool 20/1/2020 pertemuan dramatik antara Liverpool vs Manchester United. Perlawanan antara ke dua kelab ini yang dinanti-nanti setiap tahun.
Selain bersaing dengan Liverpool, pasukan Ole Gunnar Solskjær juga kehilangan striker utama, Marcus Rashford yang diketepikan dengan kecederaan belakang dalam pertandingan Piala FA pertengahan minggu ke atas Wolves.
Jurgen Klopp akan mencari paparan yang lebih dominan dari pasukannya pada hari Ahad, setelah mengalahkan Tottenham Hotspur dalam perlawanan terakhir mereka. Walaupun fesyen kemenangan itu, kemenangan itu menyaksikan rekod baru untuk permulaan yang terbaik untuk musim Liga Perdana dengan 61 mata daripada 21 perlawanan.
Selepas mengalami satu set keputusan yang acuh tak acuh dalam tempoh Krismas, United memasuki pertembungan dengan memenangi dua kemenangan di putaran, dengan kemenangan kemenangan mereka ke atas Wolves selepas mengalahkan Norwich 4-0 pada Sabtu lalu.
Ia membentuk pertemuan yang menarik - periksa panduan kami di bawah mengenai bagaimana untuk mendapatkan aliran hidup Liverpool vs Man United, tidak kira di mana anda berada di dunia. Untuk menonton perlawanan secara live dan percuma anda boleh klik foto di bawah.

Semoga bermanfaat untuk semua, jangan lupa komen dan share artikel ini, benda free apa perlu bayarkan, selagi boleh pakai kita pakai.

Catat Ulasan

0 Ulasan