Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Razer mengesahkan bahawa ia berfungsi pada Razer Phone generasi kedua

Razer mengesahkan bahawa ia berfungsi pada Razer Phone generasi keduaTelah lebih dari dua puluh bulan sejak Razer memperoleh Nextbit, namun pengeluar perkakasan permainan telah memanfaatkannya kali ini. Beliau melancarkan telefon Razer pada November lepas dan bertepuk tangan untuk paparan 120Hz dan spesifikasi mewahnya. Telefon generasi kedua hampir diberikan, masuk akal untuk menggunakan pengambilalihan Nextbit dan bakat untuk membina lebih banyak perkakasan mudah alih, dan sekarang ia disahkan.
Dalam keputusan interim H1 2018, syarikat itu berkata bahagian produk generasi akan datang meningkat kepada $ 16.5 juta dalam pendapatan (432.3% YoY) disebabkan pengenalan telefon Razer. Siaran akhbar dengan cepat menunjukkan bahawa peranti itu tersedia "dalam pelaksanaan terhad", cara yang bijak untuk mengelakkan sebutan mengenai jumlah jualan. Tetapi perkara yang paling penting datang selepas itu. Razer mengatakan bahawa beliau sedang membangunkan pengganti dan kelihatan seperti syarikat itu dapat membentangkan beberapa penyelesaian perisian PCnya pada peranti mudah alih. Berikut adalah petikan langsung:
Kumpulan sangat gembira dengan kejayaan generasi pertama telefon Razer, yang dilancarkan dalam masa yang terhad dan telah menerima ulasan positif di peringkat antarabangsa. Razer kini memfokuskan sumbernya pada pembangunan telefon generasi kedua Razer dan versi perisian yang akan menemaninya, yang akan memperluaskan perisian dan perkhidmatan PCnya ke pasaran mudah alih.
Tidak ada kebocoran yang nyata dari telefon Razer Phone 2 yang belum dihasilkan, jadi kami akan memastikan mata kami terbuka dan berharap peranti penjejakan itu mengekalkan ciri-ciri bintang asli dan meningkatkan bakinya.

Catat Ulasan

0 Ulasan