Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Cara Check Blacklist Telco

Cara Check Blacklist Telco |  Ramai yang sedar dan tak sedar yang nama mereka telah balcklist oleh telco tertentu, hal ini menyukarkan anda untuk renew atau new telco baru, sekarang ini banyak telco bersaing memberi service terbaik kepada pengguna mereka disitulah anda akan merasa ingin menukar plan telco atau dari prepaid ke postpaid, sedangkan bila nak register nama anda tidak lepas. Sia-sia sahaja anda ke HQ atau pusat service telco yang terdekat.

artikel berkaitan : Semak Nombor Akaun Penipu Online (Portal ccid.rmp.gov.my/semakmule)





Oleh itu, sebelum bergerak ke sana baik kita buat semakan online dulu adakah nama kita blacklist telco atau bersih. Jika bersih baru anda pergi ke pusat service. Sekarang ni dengan online pun semua boleh buat. Cukup senang dan mudah, hanya perlukan data internet untuk buat semakan online.

Ok, untuk buat semakan boleh klik perkatan " SEMAKAN " untuk menyemak nama anda atau buat SEMAKAN DISINI

jangan lupa komen ya geng.



Jika nama anda sudah diblacklist telco anda tidak dapat lagi untuk mendaftar telco baru terutama yang memakai postpaid, jadi nasihat saya anda harus bayar dan nama sudah clear tidak lagi diblacklist lagi anda boleh daftar yang baru, dikhuatiri akan menyusahkan diri anda di kemudian hari jika nama anda blacklist telco.

Semoga bermanfaat.


Catat Ulasan

8 Ulasan