Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Petua Berkesan Hilangkan Gatal Pada Kelamin

Petua Berkesan Hilangkan Gatal Pada Kelamin | Sudah sedia maklum, ramai lelaki dan wanita diluar sana malu untuk berjumpa doktor atas dasar kegatalan di kawasan kemaluan, terutama golongan wanita. Ini kerana di bahagian itu ada kegatalan, keluar lendir dan sebagainya membuatkan kawasan kemaluan berbau.


artikel berkaitan: Cara Check Blacklist Telco

Malangnya ada yang berfikiran agar kolot sikit kerana berfikir masalah seperti ini kerana faktor umur dan sebagainya. Jangan ambil ringan kerana perkara ini boleh membawa padah.

Kita direct terus kepada petua yang nak dikongsikan. Jangan segan jangan malu, meh sini ikut petua ini.

1. Daun Sirih
- Ambil beberapa helai daun sirih, asam gelugur dan sikit garam, jerankan dengan air yang api perlahan selama 20 minit. Gunakan air rebusan itu untuk membersihkan kawasan kelamin anda, insyaAllah bau dan gatal akan berkurangan.

2. Daun Inai
- Rebus daun inai bersama beberapa daun sirih, biarkan air mendidih sehingga berwaran kekuningan dan biarkan ia suam, guna air ini ketika selepas membuang air kecil atau ketika berasa tidak selesa dengan lendir atau kegatalan.

Jika kejadian lagi masih sama dan masih memudaratkan sila terus berjumpa doktor, jangan malu jagan segan jika wanita carilah pakar wanita atau doktor wanita. Semoga artikel petua hilangkan kegatalan pada alat kelamin ini bermaafaat kepada anda semua.

Catat Ulasan

0 Ulasan