Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Trent Alexander-Arnold membuat ramalan Leicester menjelang pertembungan krisis Liverpool

Trent Alexander-Arnold membuat ramalan Leicester menjelang pertembungan krisis Liverpool | Pendahulu liga Liverpool ke King Power Stadium dengan kelebihan 10 poin dan berkelebihan satu pertandingan, yang kini berada di posisi yang lebih baik dari saat mereka memenangi gelaran pada 2016.



Trent Alexander-Arnold menjangkakan petang rumit apabila Liverpool melawat saingan Liga Perdana Leicester pada "Boxing Day".

Pasangan itu memainkan pertandingan top-flight yang menghiburkan ketika mereka bertemu di Anfield pada bulan Oktober, dengan penalti terakhir James Milner menjaringkan tiga poin penting untuk penjuru tajuk Jurgen Klopp.

Dan Alexander-Arnold menjangkakan pertemuan yang sama dengan sukar apabila para saingan mengunci tanduk pada hujung minggu lalu.

Apabila ditanya jika kedudukan liga Leicester adalah satu kejutan, dia memberitahu laman web Liverpool: "Saya akan mengatakan ya dan tidak kerana anda melihat pasukan dan melihat kualiti, kualiti pemain, dan anda melihat mereka adalah skuad pemain yang boleh berjuang untuk perkara-perkara dan berada di dekat meja.

"Tetapi untuk melakukannya secara konsisten adalah sesuatu yang sangat sukar. Mereka telah memenangi banyak permainan, telah dapat menjaringkan banyak gol dan telah menunjukkan mereka memiliki identiti tertentu tentang mereka yang mereka suka bermain dan sukar untuk bermain.

"Banyak pasukan berjuang apabila mereka menentang mereka. Kami akan melihat apa yang mereka pandai, apa yang boleh kita cederakan dengan mereka. "Banyak pasukan berjuang ketika mereka menentang mereka. Kami akan melihat apa yang mereka pandai, apa yang kita boleh menyakiti mereka.

Catat Ulasan

0 Ulasan