Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Mobile Review - Oppo Reno 3, Reno 3 Pro dengan 5G dilancarkan di China: Semak harga, spesifikasi

Mobile Review - Oppo Reno 3, Reno 3 Pro dengan 5G dilancarkan di China: Semak harga, spesifikasi | Oppo mengeluarkan model baru dengan diberi gelaran oppo Reno 3 yang semakin ditambah baik dari model sebelum ini.



Reno3 Pro dilengkapi dengan bateri 4,025 mAh dengan sokongan 30W VOOC 4.0
Terdapat dalam White, Black, Starry Night Blue, dan Sunrise, pembuat telefon bimbit melancarkan Reno 3.

artikel berkaitan : Review Vivo Nex S Semua Skrin dengan Kamera Selfie "POP Timbul"

Beijing: Pembuat telefon bimbit China Oppo pada hari Khamis melancarkan banyak perbincangan mengenai Reno 3 dan Reno 3 Pro dengan sokongan 5G di pasaran rumahnya.

Reno3 Pro mempunyai panel OLED 6.5-inci dengan kadar refresh 90Hz dan lubang punch untuk kamera selfie. Panel ini mempunyai kadar pengesanan sentuhan 180 Hz untuk ketinggalan kurang dan permainan yang lebih baik. Ia juga dilengkapi dengan 100 peratus liputan DCI-P3 dan sokongan HDR10, GSMArena melaporkan pada hari Khamis.

Versi Pro yang lebih kuat ini mempunyai chipset Qualcomm Snapdragon 765G manakala Reno3 merupakan telefon pintar pertama untuk memasarkan sistem Dimensity 1000L baru MediaTek pada cip (SoC).

artikel berkaitan :Samsung Note 10 - Kelebihan dan Kekurangan

Reno3 Pro dilengkapi dengan bateri 4,025 mAh dengan sokongan 30W VOOC 4.0.



Ia pergi dari 0 hingga 50 peratus dalam 20 minit, dan 0 hingga 70 peratus dalam setengah jam. Oppo begitu yakin bateri akan mengambil pemecahan rangkaian 5G, ia mengiklankan telefon sebagai "pengalaman 5G, hayat bateri 4G", laporan itu ditambah.

Catat Ulasan

0 Ulasan